FUCKCANCER

Genom sjukdomar och friskheter har du alltid varit mitt allt.
Den som jag kan prata om ALLT, den som fick mig att skratta genom att bara titta på dig, få mig att börja gråta för att man ser igenom dina ögon hur ont du har, du är den som märker när jag har ett äkta leende eller inte.
Du är 10 år och har gått igenom så sjukt mycket. Ändå så har du fått fram ett leende och gått fram till mig och sagt att det kommer gå bra alltihop.
Tårarna rinner, men det börjar ljusna, det kommer gå bra, och vi kommer alltid vara varandras bästavänner.
 

Jag älskar dig min fina krigarprinsessa ♥

Kommentarer
Postat av: Fanny

men finns det nån finare syster än dig? <3
Loveu <3
PUSSSSS :*
//FANNY

Svar: älskar dig <3
yeah, i am me.

2012-09-01 @ 23:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0