BRADAG.

har haft en sjukt bra dag!
Var i nynäshamn till 1, åkte till tåg hem, mötte Leona! visade runt henne i huset och såå, kollade på Bigbrother!
sen vid 5 åkte hon hem till Solna igen, då beställde jag och mamma en skolavslutingsklänning! nöjd tjej :)
'nu är bara problemet... VAD SKA JAG HA FÖR SKOOOOR? aja, det löser sig ;)
sen skulle jag börja att fixa i rummet, men jag blev på danshumör(HAHA) så jag stod och skakade loss medans Fanny satt och bara skrattade! haah ;)
sen vid 8 kom det några föräldrar som också har ett barn som har cancer, vi satt och pratade mest om Malva och sånt, och fikade! och dom åkte precis, nu ska vi väl bara mysa!

hoppas ni haft en bra dag iaf! :)

Puss ♥

Malvas grav ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0