Back bitches.

Tagit en låååång paus, but i am back nowww!
Hihi, under denhär tiden jag inte bloggar har jag: varit i nya huset, varit i skolan suuuper mycket!, och varit hos stödfamilen!
Har varit hos stödfamilen i 1 vecka nu, ska va här tills på Onsdag, sen åker vi till Stockholm igen, sen åker vi hit till våra stödfamiljer igen i 6 dagar, sen kommer mamma och pappa hem . Då är i vi hemma i Mockfjärd hemma i 1 vecka, sen flyttar vi!
Det är lite blandade kännslor, sjukt jibbigt att lämna alla här, men ändå ganska skönt att börja om från början. Men det kommer ordna sig! Det har jag ställt in mig på!

Inatt sov jag hos Leona, och det va typ 4 månader sen jag va hos henne :o sjukt!
Vi hade iaf as kul, skrattade, grät för vi va så rädda, kissade nästan på oss, och dansade och sånt!
Haha, och ja. Vi kollade på Paranolmy Activity 3 (stavning vettefan?) men ni fattar vad jag menar!
Vi vart så rädda, så det FÖRSTA vi gjorde va att spilla ut läsk över hela våran dipp, och typ halva golvet... HAHAH dör.
Aja, sen gick det väl bra, skrev lite dåochdå ;) menmen!

Hoppas ni haft det bra iaf! Så hörs vi snaaaart!
Puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0