sjukhus.

ja, Fanny har åkte in på sjukhus igen... så ja.

annars så har dagen varit underbar!
Vi började 8, och hade en ''invigning'' för den nya ''delen'' av skolan!
och fick sluta kvart över 10, för det va en vattenläcka i skolan! niceeee ju!
efter skolan följde Leona med mig hem, vi skrattade, dampade, och skrattade och pratade! super mysigt! <3
Leona pkte hem för 1 timme sen.. saknar dig redan pluppis <3

Menmen... veckan skolschema är väl helt okej niceeee!

Måndag: KLAR
Tisdag: specialschema hela dagen, så inga vanliga lektioner!!
Onsdag: friluftsdag, eller får se hur det blir med det ;)
Torsdag: vanlig dag tror jag?
Fredag: JAG ÄR LEDIG! vi ska ju på Melodifestivalens genrep, så vi ska till sthlm!

rätt så nice :)

men nu ska jag fixa lite... och ja.. Hoppas ni haft en bra dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0