PANIK.

världens jobbigaste dansträning. den va asss roligt! TILLS vi skulle rulla över varandras ryggar typ, då ramlar jag på nått konstigt sätt på ryggen och nacken, tappar luften och får PANIK försöker typ prata fast jag inte kan anadas. men efter typ 1 minut kan jag andas igen, hade sjuuukt ont i ryggen under hela träningen.
och nu ligger jag is ängen och aa, det gör så sjukt ont!! men måste till skolan imorn, men jag hoppar nog gympan och tar det lungt så det inte blir värre.
alltså seröist, detdär va det hemskaste JAG varit med om, aldrig tappat andan förut, så aa...

aja! ska väl försöka sitta ett tag nu, sen blire det väl BB om jag orkar! Vi hörs sen ♥

olddd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0