DAG 5

1: en person som betyder mycket för mig
2: fem bilder som gör mig glad
3: en gammal bild
4: två webbsidor jag ofta är inne på
5: en tid jag saknar
6: någon jag saknar
7: två saker jag längtar efter
8: fem bilder från ett minne 2011
9: två saker jag inte skulle klara mig utan
10: en bild när jag var liten
11: en sak jag önskar jag fick uppleva igen
12: min profilbild på facebook
13: en bild jag tagit som betyder något
14: en bild jag tagit för över ett år sen
15: en bild som INTE är tagen i staden jag bor i
16: den bästa bok jag har läst
17: tre filmer jag sett och som jag gillat
18: tre saker som finns i mitt rum
19: en sång som får mig att må bra
20: en sång som får mig att gråta
21 en bild på mig och en kompis
22: någonting jag vill göra just i denna sekund
23: en plats jag saknar
24: en bild på mig och min närmaste vän
25: min favorit film/serie
26: en bild på något som betyder mycket för di


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0