BÄSTA HELGEN PÅ LÄNGE!

har mått bra. har skrattat, varit med familjen och med världens finaste vän. <3
braigare helg får man kämpa för!

somsagt, Fredag:
åkte vi till stockholm vid 10, kom fram typ 1? då åkte vi till Carro och åt lunch, sen typ vid 2 åkte vi in till hotellet! vart lite strul med rummen, men vi fick SUPERFINA rum på stureplan ;)
jag vart helt galen ;) höhööhöhöh!  Det vart streeeeeeess, men vi alla fixade oss snabbt men fina vart vi ;), och sen gick vi ner till Vapiano, men det va för mkt folk där så vi fick typ inte plats, så vi åt på hotellet istället och SJUKT god mat! :)
sen kom Taxin och hämtade oss, och så åkte vi mot gloooben! :D
OCH JAG VA SJUUUKT ÖVERPEPP! hehe ;)
vi kom utanför ingången så vart vi fotade och lite sånt får se om jag lägger upp just dom sen :)
sen så kollade på alltså på GENREPET av melodifestivalen, men det va ändå sjukt kul!
vi satt i en egen loge hela familjen, bara mådde bra och så! det är vi värda.
SEN kom mamma helt överglad och hoppade runt och SKREK: jag har fixat det!!! du ska få träffa alla kändisar Fanny!  hon vart AS GLAD, men jag vart såklart sur, för jag ville ju också ;)
men då fick jag följa med! och BOKSTAVLIGEN jag hoppade runt, skrek och vart helttt galen! HAHA!
så stod vi där och väntade, sen kom Lisa, Top Cats, Ulrik Munther(JAG STOD OCH SKAKADE OCH GRÄT!), sen kom Loreen, Danny, Frisören Bobby och tillsist men INTE minst Molly!
SJUKT ROLIGT VA DET!
vi va framme på hotellet vid 12, då satt hela familjen och bara myste och sånt!

Lördagen:
vi åt hotellfrukost, checkade ut, sen åkte vi till Farsta och träffade Angelica,Becca och Kiwi! <3
roligt va det!! sen åkte vi hem... sen vid 7 kom min älskade Victoria! <3
Vi kollade på melodifestivalen och pratade gaalet mycket och skrattade åt William! HAHA :D
JAG somnade vid 1 vican somnade senare....

vi vaknade typ 9? och då låg vi bara och pratade och sjöng ;)
sen vid 1 gick vi upp och åt frukost sen åkte hon hem...saknar henne redan ju! <3
menmen.. har precis kollat på BigBrother och fick ett ryck på att sminka mig, så det gjort jag!
Ikväll ska vi äta grillat! härligtttt! :D
men nu ska jag fixa här i mitt rum!

Snart kommer alla bilder upp PUSS! ♥
ps. hoppas ni haftt en bra helg!!!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0