iam back.

tänkte starta om på nytt här nudååå!

från 0 igen.
nu ska allt vara nytt!
fick en ny design nu också! vart aaaasa nöjd :D
Tack Elin! ♥

somsagt bor jag i stockholm nu!
och det har gått jätte bra första veckan!
alla varit super trevliga och såå!

bara så ni vet, så är det här ett nytt ''kapitel'' i mitt liv, så dehär kommer inte bli en ''press'' för mig att blogga nu, utan för att jag älskar att skriva, skriva ut mina känslor och dela det med andra.
på ett sätt ''berätta'' för mina vänner i Dalarna, att det kommer bli bra här ocg så!

mit liv är just nu är bergochdalbana.
om 4 dagar är det sommarlov. bästa sommarlovet ever(hoppasjag!). jag ska bara njuta, njuta och njuta.
och ladda upp för 1 år i 9:an. mitt sista år i grundskolan! lilla lilla jag! jag? börja 9:an? hahahah ett skämt eller?
nej!

nu ska jag lägga mig och sova. och kom ihåg alla ni!
när livet ger er 100 anledningar att gråta, visa att du har 1000 anledningar att le !♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0