fullt upp!

helluuu!
hopaas ni haft det bra, haha det har jag haft iaf!
igår var jag på Emmas skolavlsuting, sen vid 2 åkte jag och Fanny till handen, åt på Donkish ;)
sen mötte vi min kusin Mimmi, och fick ett par skor och en äkta skinnjacka av henne :)
sen kom mamma och hämtade oss och då åkte vi till Port73, och köpte skolsulor och nya skor till alla!
när vi kom hem kom Emelie hit, vi provade våra klänningar och sånt, och kollade på film, och somnade vid halv 1!

idag är det ju SKOLAVLSUTING!!! :DD
sååå taggaddddddddd!!!

vet inte hur vi ska fira det? men tror >Emelie åker med hem hit igen sen, så köper vi typ glass och bara myser kanske? :) gooooood!

men nu måste vi börja fixa oss!
Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0