dagen igår!

helluuu!

Igår var dagen jätte braaaa! kvällen sög.
jag gick upp vid 10? va barnvakt åt MIranda hela natten, och hon vakna vid 5 och ville äta. sen så somna hon om och sen vakna vid halv 11.
vid halv 12 gick jag mot tåget, då somsagt åkte jag till Nynäshamn! träffade Felicia och Sabina! ♥
vi åt glass, skrattade, lekte på en lekpark hahaha, och bara pratade och mööös!
va ju lite tråkigt väder, menmen!
vid 6 åkte jag hem , och då hämtade familjen upp miug så vi åkte och åt Pizza, gottgott!
kvällen var jobbig. första gången jag grät sen 1 juni. börjar förstå att stockholm är mitt HEM nu.
menmen, aa! idag har vi fixat lite hemma och så! nu är jag barnvakt åt miranda igen.
och sen när mamma kommer hem ska jag prata med henne....

är iaf på as dåligt humör. vi hörs sen! n♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0