2 ÅRS SEN.

För exakt 2 år sen låg du på sjukhuset, och hade så jävla ont. Utan att någon visste vad det var för fel.
Det var cancer. En liten flicka som fick cancer? Och hade ingenaning om vad som skulle vänta henne.
Läkarna tänkte inte ta något benmärgsprov, för som ''visste'' att det inte kunde varit cancer. men TackVare mamma så tog läkarna provet. vad var det? jo leukumi. cancer.
tänk om inte mamma hade kämpat för att fått tagit detdär provet? när hade vi fått reda på cancerbeskedet då? kanske varit för sent?
tänk vad många tårar min lillasyster fällit, alla sjukhusbeskök, alla sövningar, alla läkare hon träffat. på 2 år? så sjukt.
folk säger ''jag förstår hur du menar, min mormor hade cancer'', förstår att det är hemskt om det bara är någon som man lixom känner. min sin mormor är inte samma sak. sin syster lixom, sitt blod. man har bara en lillasyster. bara 1 fanny. bara 1 såndär kämpe.
Men nu är hon här, och fortfarande kämpar.
Mina fina syster, du kämpar oavsett hur jobbigt det är.
Du är min egna töntiga jobbiga skrikiga krigarprinsessa ♥
 
 
 
 
kolla på denhär länken: EXPRESSEN
 
kolla dnenhär länken: DALATIDNINGEN
 
 
sen har det varit med i typ: ALLERS men hittar inte den ´länken...

förstår ni nu? hur mycket man kan göra egentligen.
INGEN KAN GÖRA ALLT. MEN ALLA KAN GÖRA NÅTT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0