VARNING! DEPPPPPINLÄGG!!!

japp. detta blir enn deppinlägg.


imorse var jag så lycklig, och nu... vet jag inte vart jag ska ta vägen.
hoppas verkligen att du känner dig skydlig på nått vis.
du har förstört min marcara, inte mitt läppsift.

du var min stora kärlek. jag var så glad att jag hade dig. så glad att jag varje morgon vaknade upp med ett ''godmorgon hjärtat'' på min mobilskärm. nu kommer det inte vara så. nu fick jag ett sms: '' du är helt störd''
jag är så jävla ledsen. vet inte vad jag ska säga.
har hjälpt så många som har ''killproblem'' och nu för jag förstå hur dom känner. denna smärta.
jag avslöjar för mycket. men jag kan inte hålla dethär inne.
han betydde så JÄVLA MYCKET.
jag skulle ta det stora steget, att sova över hos han(TRO MIG, INGET ANNAT ÄN SOVA!), och nu säger han att han inte vill längre.

men jag klarar mig. jag har alla fina vänner som skickar och ringer och säger så fina saker. och övertygar mig om att jag är värd bättre. och tro mig. jag har förstått nu att jag gör det :'(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0