tro det eller ej.

men jag har inte haft tid att blogga!!!!
DETTA HAR ALDRIG HÄNT FÖRUT.
men jag har blivit beroenda av Desperate Housewifes, när jag inte är ute och solar eller äter eller nått.. haha!
JA då kollar jag på DH!

jaja. förlåt för så dålig uppdatering, JAGSKATATAGIDETHÄR! :)
idag var jag i Nynäshamn med Emelie, super mysss! Möte Emma,Emelie och Sofia där, va lite med dom.
sen åkte Emelie hem, för hon skulle till någon resturang, så jag va kvar och solade med Emma;emelie och sofia!
mysmysmys! somsaaaaaaaag! SÅ HAR JAG BRÄNNT MIG.

ja. jag har damp idag.
för jag är så jääävla LYCKLIG.
har min prins, det börjar bli fint väder, Fanny mår bra. ALLT ÄR SUPER! :D
åker nog till Dalarna på fredag, HOPPAS JAG :)
ska på parken, träffa alla fina vänner och mitt hjärta.

HA DET BRA. PUSSOCHHEJLEVERPASTEJ! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0