Todayy!

Mysig dag med härliga människor! Först va jag hemma lite bara och såååå, sen typ fixade jag mig, och sen gick till kiosken med Felicia och Vicis, och åt glass, och åt våran efterlängtade munk! (ÖJ! Det borde vara våran tradition när jag kommer till Mock!!! DET KÖR VI PÅ TJEJER!!) Haha, aja, gick hem vid typ 5, och lekte lite med Theo som var hos Linda! Emelie, tindra också! :) Sen kom Elin,Daniel och Lilla Nellie också! Då grillade vi! Muuuums! Pratade myyyycket! Hoppade studsmatta och skrattade! Sen typ åt vi huuuuur mycket jävla godis som helst! Mår fortfarande illa, UEK! Aja, dom åkte hem vid typ 10? Då gick vi alla in och kollade på Mästerkatten med alla mina fina småbebisar<3 hihi åhhhh vad jag kommer sakna dom<3 Aja, och nu ligger jag i sängen... Imorgon blir det ju dåra hemförd! Och håll alla tummar att tågen INTE är försenade, för då dör jag... ÅHJ! Aja... Imorn somsagt blir det att Packa, säga hejdå till min älskade Victoria<3, åka till Borläge lite tidigare, för jag ska träffa min fina älskade Danjel där, och säga hejdå och så:'(. Åhj:(( vill inte åka! Men snart kommer jag tbx hoppas jag! <3 Aja, nu ska jag fortsätta smsa med min älskliiiiiing och fina Sabina! Puss! Hihi: en glad Theo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0