Holaaaaa amigos!

Godmorgon! Sorry för jag inte har bloggar men Ahhh... I Måndags åkte jag ju båt och så till en strand med Sabina och hennes familj :) Sen efter åkte Sabina med mig hem, och sen typ vid 8 kanske åkte vi till Tungelsta, gick runt lite där, och sen vid 9 kanske, träffade vi Elin, gick runt och dampade och så;) Sen sov Sabina hos mig, sen på Tisdagen så åkte vi till Farsta, köpte en Plånbok och "Naglekit" typ.. Sen igår var jag bara hemma, och kollade på filmer och hade Bara en "mysdag"! Just nu är jag ute med Stella, när jag kommer hem måste jag skynda att fixa mig, för sen vid 9 ska jag åka till Nynäshamn igen, och åka båt och så:) Mysmys! Men ni får ha en super bra dag! :) Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0