Hääääärlig dag!

Helluuu! Igår vid 7 så kom Emelie hit!! Looooove! Inte träffat henne på 3 veckor typ... <3<3 Resten av familjen, aa förut jag och Fanny då, åkte till Norrköping? Och åkte såndär båt typ? Aa! Så vi va hemma Sjölva! Såg på film, åt oss feta som hejkomochhjälpmig. Aa! Somnade runt 3? Vaknade 1 timme försent, så efter och dålig frukost, fult hår och gårdagens kläder sprang vi iväg till vårdcentralen och tog prover på Fanny! Sen så åkte Emelie med ett tåg hem :( Aja, sen allt var klart så gick vi till Ica och köpte Avokado, gurka och Vattenmelon! Yes! EN SPADAAAAAAG! Började med Ett ångbad för ansiktet! Sen badade vi, tvättade håret och sånt mysipyyyys, rakade benen och såntdär skit youknooooow! Sen så gjorde vi ansiktsmask, och kag hade hårinpackning också! Kollade på en tjejfilm medans allt detdär var i håret och fejjan! Haha! Smörjde in kroppen och fötterna! Och jag fixade mina ögonbryn, dom vart as fult och jätte failde. Skit samma! Sen sköljde vi ut maskerna och detdär! Och sen voooolia! PERFEKT! Fixade naglarna efter också, men haha. Det blev Inge bra ;) Trodde jag skulle känna mig lite fräshare, men skitsamma! SÅ MYSIG DAG! Aja, sen kom resten av Faniljen hem, jag och Fanny fick godis, vi åt middag, jag åt Vattenmelon, och aa, kollade på film och nu ska jag få min skönhetssömnnnnnnn! Riktig niiiice dag! Hoppas ni haft en bra dag! Pussiiis<3 (vi vet att vi har världens vackraste badrum, okej?!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0