GLAD!

Hellu! SUPER fin dag idag:)) Värsta varmt och sol allt ;) Fint väder för en gångs skull här i Mock;) Aja, vaknade iaf klockan halv 12, av att jag svettades. HAHA hade somnat med jeans och tröja halv 4 inatt! HAHAH! Dog av garv när kag vaknade! Aja, leona vaknade, och då drog vi på oss shorts och bh och la oss på verandan och soladeeee! Nicebajssssssss! Gör fortfarande samma sak, hihi! Dunkar musik gör vi också ;) Aja, ÄR SÅ GLAD! Bara så ni vet :) Åker hem till Stockholm på Lördag! Saknar Sthlm lite ändå <3 Hihi! Juste! HAHA, jag skulle filma Leona när hon solade och jag skulle skrämma henne, tror ni att jag snubblar på min handduk Brevid leona! Och det kom med på film! HAHAHAHAHHAHAHA DÖR! Aja, ha en bra daaaag!<3 Love life<3 (det här skulle upp för 3 timmar sen, därför är det lite konstigt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0