Bra dag'

Yes, helluuuu! Hoppas ni haft en bra dag, det har jag iaf! Tog det ju Lungt till typ 2, då bestämde vi att åka på bioooo. Så jag duschade och fixade mig och så, sen vid 3 åkte jag och Fanny in till Sergels torg! Haha, gick vilse först, men tillslut hittade vi;) Först åt vi mat, sen hämtade vi biljetterna, och sen gick vi runt och tittade lite! Fick med mig en söt tröja från MONKI :) Sen halv 6 typ, började filmen, vis åg sååååklart Cockpit! Riktigt bra film! :) Skrattade as mycket hahaha! Fast mest åt gubben som satt Brevid Fanny, har skrattade, och nu skojar jag inte HELA TIDEN! Hahahahaha! Dooog! Aja, sen SPRANG vi till tåget, haha as jobbigt! Aja, Fanny låg i mitt knä och vilade lite. Sen vid halva vägen hem från tåget mötte vid David och Jennifer(dom skulle åka hem till dom FRÅN oss) Jennifer ba: JAG VILL SOVA HOS BECCAAAAASAA!!!!! Så David skjutsade hem oss, och nu har jag en söt liten snarkande sak Brevid mig! Haha ;) Sötnos<3 Imorgon kommer Carro och Miranda, Myys! Nu ska jag fortsätta titta på söta Jennifer, och sen messa med <3:at ! Höra imorgon<3 (btw, tröjan är mycket finare på!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0