STÄDA

Hej på er!
Idag vaknade jag vid halv 12! skööönt, har träningsvärk i armarna!!!! tack gympan och igår när jag dansa på Kinect till halv 2 på natten... åhhj...!
Har precis STORstädat mitt rum, damsugit lite utanför, och städat lilla toan! super skönt känns det nuuu!
Nu ska jag vell typ bara ta det lite lungt.
Ikväll blir Ansiktskmask,hårinpackning, aa ni vet allt detdär ;) myyyyys!
Känner mig jäääätte taggad för en toppen vecka! hiihh! bara för jag sovit så mycket ;) hehe!
Imorgon(tror jag) kommer våra kusiner och deras 2 barn hit! ska vara här hela veckan! roligtroligt!
länge sen man träffade dom faktigst! men jajajajjajajajaj!

vad har ni gjort idag/ska göra idag? :)
Puss
dagens outfit ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0