Inte riktigt min dag idag!

Hej!
Just nu sitter jag och pluggar, eller nej! jag tog en bloggpaus ;) hehe!
Jag kom hem vid kvart i 4 typ?!

Somsagt INTE min dag idag!  
På träslöjden så skulle jag ställa mig upp, och så ramlar jag av stolen på nått sjukt sätt, och såklart ramlar jag rakt i massooooor av spån -.-  så mina bycor och tröja vart spåniga -.- LYCKAT
Sen så hade jag typ en liten stä bit på tröjan, så skulle jag tog dra bort den, så då drog jag i tröjan så den biten åkte rakt in i mitt öga, och det gjorde ont!! LYCKAT
Sen så skulle jag hämta spndär slip papper, då va det typ en krok, så jag fasnade i kroken och jag typ skrek?!
HAH LYCKAT
Nej usch, träslöjden ger ingen tur inte ;)

Va meningen att jag skulle på gårn, men jag måste läsa lite hemkunskap!
somsagt, måste börja tatag i skolan ! 

Annars va vell dagen helt okej! :)
Kollade på film dom 2 sista timmarna ;)  Smurfarna ;)
den va faktigst bra! :)
hihi!

Imorgon därimot blir det en jobbig dag!
Lång och tråkig skoldag, sen efter det börjar DANSEN!
WOHOOOO!

Oj,vilket långt inlägg ;)   hehe!
näeeee, nu ska jag fortsätta pluggaaa!

pluggggggggaaaa

håller på med en ram på tröslöjden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0