GALEN DAG!

Hahaha åhj.. Hej! :)
Gaaalen dag idag i skolan, haha!
Varit mycket och snackat runt lite med Victoria och sånt!
Annars va vell skoldagen helt okej!

FÖRUTOM
Monica kom fram till mig och ba: Är så jävla trött på att du ALLTID snackar skit om mig, lägg ner!
jag vart skit rädd och ba vafan?!
Jag ba: assså?!  och sen började jag gråta(hahaha!) vart så jääävla rädd, och Monica ba: ÅHH NEEEJ! förlåt!! jag bara skojade!  asssså neeeej! föööörlåt! <3
Det slutade med att Lina,Jag,Monica och säkert nån mer började gråta... HAHA! asså åhhhh.
Jag vart så jäkla rädd alltså :s  hehe!
världens bästa pokerface har hon!

och på skyslöjden har jag stickar för första gången i mitt liv!
WOHHOOOO! fett duktig :')

Nu ska jag stänga av min data, sen sätta på den igen, för den har dampat sig :s
sen ska jag skriva lite på en Engelska uppgift som ska in nästa vecka, skriva en Engelska bokrecencion, och läsa på Spanska glosor!
OCH NU BÖRJAR HELVETE IGEN-.- damp..

Idaaag kommer mammi hem!
wohoooo <3

Vi hörs senare! Pussss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0