BRA/DÅLIG DAG

hej påer!
Just nu skypar jag med Felicia, och smsaar!  hiihih! åhh är så glad ♥

Idag i skolan var det en bra dag tror jag, varit lite kaos i våran klass, så det slutade med att på Engelskan, äsrade hon på Killarna och tjejerna, så killarna satt i ett rum, och tjejerna i ett annat.
helt sjukt, vilket krig det är imellan oss tjejer och killar :(  synd tycker jag!

Efter skolan va jag med Sabina, efter det gick vi på gårn.
det va vell kul, men mot slutet så vart det as deppigt, och slutade med att vi alla satt och Grät och lyssnade på depp musik, och kramade om varandra.
men somvanligt gör Felicia oss på bra humör! :D <3   hih! :*

Hoppas ni haft en bra dag iaf! :)
nu ska jag skypaaa vidare ;) hiih!

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0