BÄSTA KVÄLLEN PÅ LÄNGE.

Oj, vilken bra kväll! :)
började med massa hår och sminktips! sen bara pratade vi, Jag Victoria Leona Felicia och Sabina! super mys <3
dom fick lite damp där, inte jag ;) men skitsamma :)
sen åt vi tacos! muuuums!
sen satt vi i soffan och AS garva, jag låg på golvet och rullade runt(SERIÖST!) skratta så jag grät, sen dansa vi lte ;), och bara pratade lite seriöst också!
sen så sjöng vi Singstar, och där blev det mycket tårar.
saknar mina vänner i sthlm. jag och Emelie sjöng ALLTID den låten som vi sjöng idag på singstar, så då kom tårrarna. saknar dig.

Ville inte att kvällen skulle ta slut, men skit samma.
Vi fick skjuss av Vicans pappa! snällt!!
och nu är sitter jag hemma, och nu ska jag tydligen dansa på Kinect.
Felicia,Sabina,Leona,Victoria och Jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0