ÄR INNE I EN PERIOD DÄR JAG HATAR MIG SJÄLV.

så, jag är på piss humör.
är blek, har finnar, med smink ser jag ut som en åsna, håret ser hemsk HEMSKT ut. mina läppar är KOSNTANT röda. inga kläder passar mig. tjock är jag också.
åhhhh, orkar inte!!! jävla ful åsna är jag.
Men alla har vell sånnahär perioder.

Tog fram väääärsta fina outfiten, provade den på MIG, såg förjävligt ut, så ja, det får bli mjukis imorgon igen!
kul? nej.

Idag har jag varit med Sabina hos hennes Pappa, Myyyys! ♥
vi åt där, pratade och sånt, sen åkte vi mot dansen, jag kollade bara på :( eftersom jag är förkyld.
Menmen,  sorry för dålig uppdateringen men skit samma!

MEN VET NI?!
JAG FICK C PÅ SPANSKAPROVET, OCH RÖD KURS PÅ MATTEN!
wööööööööööw!
C är VG
röd kurs= svårare uppgiften i matteboken(för man va bra på diagnosen)
WOHO!
fatta att jag vart glad ;)

Nu ska jag fixa lite i mitt rum snabbt, sen gosa mig ner i min underbart sköna säng.
pusssss

JAG ÄR SÅ HIMLANS VACKER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0