UNDERBAR DAG, DÅLIGT SLUT!!!!!

Var ju på Stureplan på Bobbys frisöesalong!
Vaknade vid 8 och fixade mig och allt sånt, tåg ett tåg vid halv 12, jag Mamma och Mathias:)
Japp, var vid Bobby vid 1, och då kom BarnCancerFonden tidningen och tog före Bilder på Fanny och så!
Sen så började dom, OCH LYSSNA HÄR!
Dom började med allt 13.05 exakt!
Först började dom med färga håret sen typ vid 2, började Bobby sätta in löshåret!
Och sen vart den en spontanklippning för mig! Nicebajs! Bara klippte topparna! Fräscht!!

Aa, sen fick jag massor av tips av Bobby med plattången och så! Ännu mer naja;) och så fick JAG massor av beröm för MITT hår, man ba: ja taaaack:))))
Hihi, Fannys hår vart klart 17.15!!
4 timmar!!! HERREGUD!
Dog typ.
Aja, sen när vi va Klara kramades vi och så köpte dendär plattången! As bra!!
Och sen åt vi på TacoBar.

Och sen vart det KAOS!!!!
Marcus skulle hoppa på tåget i Årstaberg. Men nej. Ingen Marcus på något tåg där!
Så vi fick panik, för hans mobil var död.
Så vi gick runt på typ alla stationer, och sa till alla tågförare att ropa ut att han skulle gå av vid Älvsjö ...
Visade sig att Marcus hamnade i Sädertälje. Kul.
Han frågade en tjej efter om han fick låna hennes telefon.
Panikslagen var han, grät och skrek.
Fluffan<3
Han kom til Älvsjö igen efter 2 timmar rädd och nervös, så skönt att vara tsm! Vi vart så rädda...
Aja, kom hem vid halv 10... Och nu ligger vi utslagna i sängen! TRÖTTA.

Nu ska vi sova. Godnaaaaatt!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0