sorryyyyy

förlåt för så dåligt uppdatering!
men har inte gjjort nått speciellt typ ;)
förutom igår dåraaaaa!

PRIDEEEEEEE!
gick upp vid 7 och fixade mig, åkte tåg till centalen vid 10 och mötte upp LInda där.
var somsagt på pride med Mamma,Linda(stödmamma) Mathias och Carro!
vi gick iaf runt i stan och kollade lite!
vid 12 gick vi och letade på en bra plats, hittade typ bästa platsen, så vi stod där i typ 2 timmmar.. hahah typ dog av värme. aja, sen började allt!
SÅ COOLT! hahahah aaaaaahhh!
iaf, det va ju smokat med folk, pupliken stod ju som packade sillar typ haha!
vänder iaf om mig och vem står 1 millimeter ifrån mig? JOMEN visst min homie BOBBY(frisören) jjag typ dog och sa till mamma, s¨mamma började prata med han om typ fannys hår och så, vi träffades på melodifestvalen.
aja skitsammma, haha, i paraden så va det 2 tjeer som bara skrek: AHHHHHHHHHHHHH BOBBYYYY!!!!!
jag ba: heheheh heeeeeeej! jag står bara 1 millimeter från han ;) haha!

såg iaf typ Maria Montazamit som skakade loss på flaket ;) haha!
sen typ Marcelo,HannaR,Sarah Tjulander, Juliah strand, Rosanna, Rodney, aa och alla bloggare och typ från Bigbrother och sånt! najsbajjssssssssss!
nejmen det va en riktigt bra ''festival''!

sen gick vi typ runt på stan tror jag? haha ;)
sen åkte vi till söder vid typ 7 och satt på Snaps? kommer inte ihåg!
mamma,Caroo,LInda och Carros kompis drack lite, och jag och Mathias drack 7:up, vi va nog dom gladaste och mest damigaste där! dansade åh herregud! kuuul vare iaf!
vid 11 åkte vi hem, fick folk att gråta att skratt på tåget hem! hahahhahaha!
kom hem vid 12 och somnade typ direkt! skönt!

idag har jag typ bara varit hemma, blivit sams med Emma igen, SKÖNT!
fixat naglarna, och sånt!

imorgon blir det iaf en shopping dag med Fanny och Mamma! YEEEEEEEEAH! opaaaa!

nej fyfan va långt inlägg. godnatt <3

funkar inte att ladda upp bilder?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0