GOOD LIFE

Yes! Hellu!
Vet att uppdateringen suger. Men ska börja sen när skolan början!
Danjel gjorde slut med mig. FUCK LOVE. Aja.
Aja, va ju i Farsta i måndags?
Tisdags var jag bara hemma, och vid 6 åkte jag hem till Emelie.
Pratade ihjäl oss, har ite träffats på 1 vecka?? Mygod.
Åt godis och skit, skrattade och lite gråt sådär.
Såg en ASSTOR sprindel, Ingen liten utan typ som en hel vuxens handflata sitta på väggen. Mm myssssssss!!

Aja, åkte hem vid 11 på morgonen, kom och och dog av svett, packade, och gick hem Sen till Emma vid 12. Yes, satt där ett tag, sen gick vi mot tåget.
Pratade ihjäl vi också, vi har bråkat, så vi rede ut lite sånt skit också!
Ajaaaa, kutade runt i spöregn. Myspys igen!
Har typ pratat, sjungit, fetat oss och har tagit MASSOR av bilder med Emmas nya bebis<3 love it! Haha!
Aja, får se om jag åker hem imorn, hörs imorgon!


Pussssss<:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0