YEAH BITCHES I AM HEREEE

just idag, så mår jag bra. det mesta går väl bra!
väldigt mycket planering, packing, ka0zzzz i vårt hus, menmen ;)
så får det vara!

ja, vi får väl se hur länge dethär håller men, jag ska väl börja blogga nu igen dåraaa!
Elleeer?
kommer ta en bloggpaus under helgen vi flyttar. 1 juni. så ni vetttt :D

det är världigt mycket som står på schemat justnu, skola,hinna packa allt, fixa allt med mina läxor, och SAMTIDIGT hinna vara med familjen och umgås så mycket som mööööjligt med vännerna här!
men det får jag ta ikapp dom där 3 veckorna jag är hos stödfamilj. och ja, jag berättar mer om allt dethär sen!

Nu ska jag lyssna på lite deppmusik bara för att lixom.

btw. hoppas ni haft det braa! ♥

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0