tankar.

alla dessa tankar.
jag vill kunna tänka posetivt, men jag kan inte det utan dig.
ska jag bara lämna dig? är det meningen? är det meningen med livet? att lämna sin bästavän, själ, andra halva?
är det meningen?
jag vill kunna le, men jag kan inte le äkta utan dig, jag kan verkligen inte le äkta om jag vet att du mår bra eller inte.
vi klarar oss inte ens 1 vecka, nu hela vårat liv? vafan?
vad är dethär?
du är den enda som kan se mina tårar, utan att jag gråter. du är den enda som kan se om mitt leende är äkta eller fake. du är den enda som vågar kommer fram och krama mig och söga att du vet att jag är ledsen, fast jag inte vet det själv.
jag är egentligen inte ens värd dig. ditt leende, dina tårar för att JAG mår dåligt.
fan.

man kan inte beskriva med ord hur mycket du betyder för mig. men jag hoppas verkligen att du vet att du är mitt allt. du kommer alltid finnas i mitt ♥. alltid.alltid.alltid.



you're beutiful for me. you're everything.

keep holding on.

baby jag kan se hur du gråter fast dina ögon är torra, jag ber till gud och jag tackar så han gör att du orkar.

du är en ängel sänt från himmlen, för tillsammand är vi starka, när backen lutar uppåt och vinden blåser kallt, då tar jag tag i din hand, för vi ska klara derhär.

always knew this day would come, we be standing one by one.

våra låtar.som väcker alla dessa kännslor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0