test ;)

-I ÅR HAR DU:


Lärt känna en ny vän: Yesbox! :D
Fått ditt hjärta krossat: tror inte det?
Träffat någon som förändrat ditt liv: Yesssss!
Fått reda på att någon har pratat om mig: Varenda dag!
Kysst en kompis: Yeppps

-BLANDAT:

Vill du ändra ditt namn: Nej :)
Vad gjorde du under din förra födelsedag: hmm...haha, jag kommer inte ihåg! :S
Vilken tid vaknade du idag: halv 6.... men gick inte upp förens 7!
Vad gjorde du igår runt midnatt: Soooov
Någonting som du längtar till: lovet, lovet, loooooooooovet!
Senaste gången du träffade din pappa: jadu..... kanske 1 timme sen?
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Inget!
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja, ja det har jag! men det var en ganska lååångt tag sen ! ;)

Vad gör dig irriterad just nu: att vi har spanskaprov imorrn, och jag orkar inte plugga....

Långt eller kort: ?
Vad gillar du gällande dig själv: min personlighet... utseendet HATAR jag oftast, men ibland(VÄLDIGT OFTA) ser jag okej ut ;)


DIN FÖRSTA:

Operation: jag har opereats, men kommer inte ihåg vad?
Piercing: öronen
Tatuering: -
Bästa vän: Emma <3
Sport: dans
Husdjur: Hunden Bamse, eller nej! våra sköldpaddor! :D
Vaccination du minns: jadu....
Förälskelse: -
Alkohol du drack:-

-VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?


Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Pussar OCH kramar 
Romantisk eller spontan: (vad betyder spontan?!)  aja.. säger ell Romantisk ;)
Tatueringar eller piercingar: tatueringar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0