Det här e jag dåra ;)

Hejsan hejsan och vaaad kuul att ni har hittat till min blogg! :D
Somsagt så har jag bytt från devote nu,  men jag har alltig gillat BLOGG.SE mest! :)
Och nu älskar jag det mer för nu har dom ju skaffat en APP!  så nu blir det meer bloggning :)
Men appen på min telefon e lite konstig :S
Asså när jag ska publicera nått så stängs allt bara ner :S ska försöka fixa det snart! :)

Nåja.. åter t mej :)
Jag heter då Rebecca, är 13 år, och fyller år om 83 dagar :)  asså den 19 december ;)
Jag bor i en by, 3 mil utanför Borlänge i Dalarna i Sverige i skandinavien i Norden... haha! nerrå ;)
Menmen... har 6 syskon, och varav 1 har leukumi......

Men det har gått 1 år sen hon fick diagnosen och hon e klar med alla högdoser! så ibland e jag hos min stödfamilj, och ibland mår jag as dåligt och då bloggar jag ju inte såklart!
Men hoppas verkligen att ni förstår det då! :)

Om jag skulle beskriva mej själv med 3 ord skulle det vara : Rolig(tycker jag dåra;)), snäll och omtänksam! :)

Yess.... Min kompis Elin ska glra en design åt mej, som kommer upp... jadu, det vet jag inte ;) 
men den här veckan iaf! :)

här e jag dåra ;)  Haha  fuuul!

Menmen... Vill bara säga :
Det här är MIN blogg, jag skriver VAD jag vill, så snälla komentera inget onödigt, för jag tvingar er inte att läsa!


Vi får vell hööras snart !
Pussssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0