Dans! :)

Nemen tjaa! :)
Sorry att jag inte bloggade igår, men jag hann aldrig blogga på datan, och internet på telefonen funkade inte :S
Igår somsagt åkte jag till gårn med Natascha! :)
Det va såådäär där, väldigt lite folk!  med det kan aldrig bli tråkigt där ;)
Några skrattanfall fick jag iaf ;)
Kom hem halv 10, då pratade jag med mamma och pappa som somnade jag!

Idag var det ju skola,  Orkade verkligen inte sätta på mej tighta jeans... så jag drog på mej mjukisar och mjukströjaa!  såå skönt!  och jag trodde ju sååklart att det skulle vara ISkallt som det har varit alla andra dagar...
så jag hade ju på mej vantar och halsduk?!
JAG SVETTADE SOM EN GRIIIIS!  fyfan vad varmt det är asså!! herreguuuud!
såhär varmt har det inte varit sen i sommras :S
jäätte varmt iaf! :)
Sen fick jag panik... tappade bort min nyckel!   Så jag hämtade extranyckel, hann ha extra nyckel 2 lektioner, sen tappar jag bort extra nyckeln oxå?!   Faaaan asså! ingen nyckel kvar :(
Seen! hittade jag min första nyckel på handleden! hahahaha! :D   vart aaas glad! :)  Hahhahahah! :)

Idag har det varit en ganska övertrött dag! :)
Glömde jag säga att jag fick C på mitt första spanskaprov?!  Vart aaaas glad! wihooo! :)

Men ikväll äre dans som gäller från 5-halv 7 :)
Så jag kommer hem typ kvart i 7?   då ska jag duscha, sen bloggar jag? :D
Okeeeei? :)) <3

Men nu ska jag checka fb, cheecka engelska glosorna,  byta om, äta,  sen åååker vi :D
FETT TAGGAD JAG VART NU DÅ! :DD

Yey!  ses sen <3
Dansshowen 2011 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0