Världens kallaste,tråkigaste, och längsta dag EVEER!

Hej!
Kom hem för typ 1 timme sen... Världens tråkigaste dag...(ja, läs rubriken)
Menmen.. det har regnat typ halv dagen.... jag har gått runt lite på Julmarknaden med mina älskade vänner <3
Och satt lite och säljde änglar!
Vi sålde JÄÄTTElite :(
så det va tråkigt....... Har haft ont i Ryggen hela dagen.. så det har ju inte gjort dagen bättre....
MEN!  när vi va påväg hem så snöregnade det!
Seeeeeeeeeen när vi kom hem! så SNÖADE det! 
så nu e allt vitt! :D
Det blev en vid 1:a advent iaf ;)

Hihih... MEN jag e redan trött på snön....

Vi har ätit kebab, och druckigt Julmust!
massor av julpynt hemma, massor av snö ute, och Julmust!
Helt ok iaf ;)

Menmen... nu ska jag skypa lite med Felicia(HAHA,standard) sen blir det att fixa till skolan imorrn,.. och KANSKE en dusch.... iasånnafall bara håret!

Hörs sen!
Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0