sjukling här igeeeen...

Hej!
Idag har jag varit hemma och försökt att rört mej så mkt jag kunnat idag!
Jag vaknade och hade så sinnessjukt ont i min rygg så jag låg och skakade och slog i sängen och grät...
så ja.. jag fick typ en utbrott eller nått... HAHA :(
och på det så funkar inte min mobilladdare..... så om inte Elin kommer med en mobilladdare ikv, så funkar inte min mobil förens på ONSDAG!
jag kommer dööööööööö :'(

menmen... jag har rört mej så mkt jag kunnat... och så bättre känns det vell...
Men nu ska jag sluta gnälla. 
Som tur va så skypar jag med Felicia och hon får mej på så bra humör! :D
Sitter och skrattar nu! hahahha!

men nu ska jag skypa lite med Felicia.. ta en Alvedon, och äta lite middag !
Och nuuuu tror jag hon kom med laddaren! :DDDD

Men vi hörs senare om jag orkar.. Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0