Packat,fixat med läxor!

Och jag e klar!
Ska bara sätta mej vid matten några minuter och kolla lite....
och ska bara packa det sista, som typ mobilladdaren, datan och aa!
Yes... sen drar jag då da till Linda!
skrev jag det igår?
HAHAH! jag kommer inte ihåg :S

Iaf, mamma och pappa ska till egypten imorrn, så vi ska vara hos våra stödfamiljer!
aa...jag e inte så sur för att jag inte får följa med, (för mamma och pappa behöver åka själva!)  mer att jag fick sova hemma EN natt. sen åka iväg igen... Fast det e inte så farligt att sova hos världens finaste familj,(efter våran familj!)   Hahah! nej men det e sant, världens näst finaste familj är min stödfamilj!  Japp,så äre!  och det e vell bra ;) <3

Nu ska jag fixa lite nått roligt i bloggen, Märkte att igår när jag gjorde lite annorlunda blogginlägg, typ ringarna och det där... Jag hade 20 mer läsare igår än vanligt!
så det ska jag fortsätta med! :D

yes... hörs snart! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0