jobbigt..

Hej!
Kom preciiiis hem...
Va i skolan, och pratade med lite lärare och gick i skolan(haha)...
förljde med Sabina till Djurååsss till hennes mormor!
vi åt mat och sen glas(thiihih)  och snackade mycket framför brasan!  suuuuper mysigt!
sen drog vi på danssss...
helt OK, men jag va lite slut och ledsen, så jag kunde inte koncentrera mej rikigt...
sen åkte jag ich mamma hem till *****, och snackade eftersom vi har haft världens största bråk......
det slutade med att båda grät..... men det e för privat för att skriva ut hur vi bestämmde och sånt här...  så nu slutar vi med det!


Nu ska jag hoppa in i duschen(sent jag vet...) sen ska jag ta fram kläder tills imorrn och sååå...
ska försöka att hinna hoppa i sängen innan 22!
hoppas det!
hörs imorrn, h ar haft FULLT upp hela dan idag och igår oxå... så det e därför bloggen har fått lidit!

jaja.. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0