Hemma!

Jag älskar kännslan av att få sova i sin egna säng, när man inte har gjort det på en hel vecka!
Jag <3 min säng.

Har kollat på maassssor av bilder från Egypten, och sen kollade vi på en video som va typ en timme när dom snorklade... Vi fick lite kläder och en sand grej! AAAAASSSS COOLT!
Visar imorrn! :)

Eh...Det vanliga internet som ska funka till alla datorer funkar inte till min data -.-
Så jag får lov att använda sånt där trådlöst -.-
Men nu har Mathias gjort nått med det....
Så jag måste fixa det imorrn!
Annars blir jag tooookig!!

Nu ska jag läsa lite so och no ich Messa med mitt <3

Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är ditt <3

2011-11-19 @ 13:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0