fräsh!

Godmorgon!
Jag vaknade vid 9, åt frukost med pappa.... skickade ett sms t mamma som är i Ullared, en inköpslista som jag behöver ha ;) haha!
Yess.. pappa,marccus och mathias har städat källaren! så nu e det fint och rent!
Jag har fixat med danskläderna, packat upp ALLT!, och fixat mina naglar(det blev fransk manikyr), och fixat mina ögonbryn.. vart lite fail.. men skit samma ;)   och jag grät typ bara sådär 100 gånger när jag noppade dom. fyfan vad ont!  nån som har nått tips så det inte ska göra ont ? ;)   

Menmen.. idag vet jag inte vad jag ska göra!*
Men ikv ska jag köra lite styrka hemma,duscha,göra tjejgrejor, fixa inför imorrn och så!
det blev en spa dag idag! :)
nice nice :)
det kan ju behövas ;)

jaja.. nu ska jag lägga upp bilder från sthlm!

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0