Borlänge!

Hej!
jag kom hem för ca. en halvtimme sen!
Idag va det skola, sen utvecklingssamtal, sen åkte vi direkt till borlänge, fixade en klänning(okej, vi va på typ 1000 affärer, men tillslut hittade vi en svart!) åt på TacoBar,  gick runt och fixade en grej på GinaTricoot.. sen hämtade vi pumps hos Emelies kompis...och nu måste jag lära mej att gå i dom först!
men det ska nog lösa sig ;)
eh.. sen åkte vi hem!
Så vi kom hem för typ 1 timme sen eller nått...
har ffixat lite i mitt rum, lite med kläderna,  nu ska jag skypa med Felicia, titta på spanska glosorna, göra liiite matte, sen fixa kläder till ikmorgon, sen fixa luggen, sen skypa vidare med felicia, sen läsa 3 sidor i No boken, sen soooova!
Hörs imorgon!
måste stressa lite nuuuu...
Pusssheeeeej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0