Borlänge och bandymatch!

Hej!
Jag och Linda åkte till Borlänge idag, först hämtade vi Alvins medecin, sen åkte vi t Lindas kompis på nått smink grej, gick runt och kollade på smink, hudlotiones och parfymer!
Sen åt vi pizza och pratade!
Sen åkte vi till Lindas kompis på nått klädgrej... En tjej visade Massor av kläder och aa... Vi va där i typ 3 timmar....
Vi åkte hem runt 4?
Jag kom precis hem! Då ringde natascha, så jag stack med henne och kollade på bandymatch! Det va ju meningen att vi ska på den där tacokvällen... Men båda va så trötta vi ska stack hem istället!

Tack världens finaste Linda för en suuuuuper mysig och rolig dag! Älskar dig <3

Aa... Ikväll ska Jag bara vara hemma! Ganska skönt det, har inte varit hemma en hel helg, så det kan ju behövas!
Bloggar lite mer sen!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0