Bästa dagen!

Hej!
Idag har jag varit i skolan,Borlänge och på gårn :)
skolan va vell helt okej... men det gick rätt så sakta... sen åkte jag,Felicia,Daniel,Pär och Marcus till Borlänge!
Gick runt där, käkade på donken, och kollade på hockey saker...
jag coh Felicia va ju inte direkt så jääätte intresseradec så vi satt och skrattade åt oss själva i spegeln!
HHAHAHAH!
aa... vid halv 7, åkte vi med en buss hem.
kom hem typ 8? Marcus kom och mötte mej då.
satt mej vid datan, och hade bestämmt mej att jag skulle ha en lung hemmakväll...
Men istället så drog jag och Natascha till gårn... men va där bara i typ 30 minuter. så jag va hemma vid 10 igen :P
Yesss.. det har vell varit min braiga och mysiga dag :)
nu ska jag krympa ner i min underbara säng.
så hörs vi imorrn! <3
gammal bild på mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0