ÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEEEN!!

Äääntligen går min telefon att ladda! :D
Den har funkat sådär förut... men då har jag fått KÄMPAT varenda j****vla dag för att få dne att kunna ladda.. och VARENDA kväll har jag legat i min säng och gråtit för det inte har gått och laddat den...
Och idag la laddaren av!
Men nu ÄNTLIGEN funkar den ! :D
Eller, vi lånade en laddare Av Elin, så ska vi köpa en ny på Onsdag eller torsdag :)

Men nu ska jag inte gör någonting.. haha!
skypar med Felicia och såå.... ska vell bara chilla och messa med <3 ikv....
Blir nog inte skola imorrn.... ska vara hemma och vila ryggen och hoppas på att det blir bätttre!!
Men vi hörs imorrn eller KANSKE senare!
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Vet nt hjärtat, så snart som möjligt! :) <3<3

2011-11-28 @ 20:25:11
URL: http://shiteelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0