10 saker du inte visste om mig!

•Jag är väärldens mammagris(skämms inte ett dugg över det!)

•Tån brevid min lilltå har inge ben, så den är JÄTTE liten och tjock.. och har typ en knöl, eftersom den inte har växt.. HAHAH! nu vet ni det ;)

•Jag ÄLSKAR lakrits

•Jag är född i Falun, bodde här i mockfjärd i 5 år, sen flyttade vi till stockholm i 7 år, och nu bor vi här i den här hålan igen! :S

•Dom som går i min klass nu, dom gick jag på dagis med :) (eller iaf dom flesta, vi har ju splittras nu i 7:an)

•Jag är egentligen blond, både hårfärgen och i Huvdet! (HAHAH!)

•Jag har väärldens dåligaste självförtroende.. vilket är synd..

•Jag har världens mest dåligaste humorn EVER!  skrattar åt allt........

•Jag ääälskar att äta på resturanger! 

•Jag älskar min klass ibland 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0