UNDERBAR

Hej!
Idag va det helt helt okej dag i skolan ;)
såg på film på VARJE lektion, och på syslöjden satt jag bara och tittade ^^
Och vi slpp elevens val!

Sabina missade bussen, så hon drog med mig hem! kulkul! :D
Sen halv 6 började vi gå mot skolan, och så mötte vi upp Victoria! Sen gick vi till skolans matsal och kollade på Julshowen!  As bra va den!
Eh.. när den va slut gick Victoria med mig en bit, vi snackade och så, mysigtmysigt!

Sen kom Marcus och mötte mej, och sen så gick vi hem!
Jag har ätit nuuuuudlar! LOVE <3
Och har kollat på julakendern och Börjat packa!
Ska ju till stockholm imorggonnNN! :D
Direkt efter skolan, så det blir nog VÄÄÄRLDIGT dålig uppdatering.. för vi ska fira jul på en såndär Finlandsbåt ;)
hhehehhehehehhe.... Yesss.. Men nu ska jag kolla vad jag har packat..

Så får vi se när vi hörs igen!
random bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0