Svar på Frågestunden!!!

anonym om Fråååågestund!:
är du fortfarande vän med leona dragsten ?

vem är din bästa kompis i skolan ?



Svar:  Ja, vi är vänner!
           Jag har ingen bästavän i skolan.






Din syyyster jao!:) om Fråååågestund!:
1. vad är din största önskan?
2. om du fick välja en kändis av dom här ladyGaga,SelenaGomezzz eller justin bieber vem skulle du träffa helst.. ?
:D


Svar: 1. Hm.. Att du ska bli frisk hjärtat ! <3
          2. Justin Bibeeer!
        Puss







Anonym
om Fråååågestund!:
hur ofta e du bitchig?



Svar: du såkallade ''anonym'' säg vem istället och stå för det du säger!









h*n
om Fråååågestund!:
1. Hur ofta sitter du vid din mobil ?
2. Använder du den på lektionerna i skolan ?
3. Vilken lektion i skolan tycker du är roligast ?
4. Röker du? har du provar nångång ?
5. Har du F i något ämne ? ;)


Svar: 1. så fort jag har den nära!  och det e seriöst ! 
         2. Japp.
         3. Muusik just nu ! :)
         4. Jag röker inte. Och jag har inte provat(Duktig jag vet!)
        5. Nja.  Nära på F i matte...







veronica Salminen om Fråååågestund!:
1.vad är din favorit sommar plagg? :D
2.vad är din favorit vinter plagg? :D
3.Vilken favorit affär/ vilken affär handlar du kläder mest på ? :)




Svar: 1. Mina ljusa jeansshorts <3
         2. MJUKISBYXOOORR
         3. Jag handlar nog mest på GinaTricot,H&M, aa, dom där vanliga :)
             min favorit affär är nog Gina :)







Wille
om Fråååågestund!:
gör du skillnad på vem som gör saker t.ex om en person frågar dig en ska på lektionen och du säger att man ska va tyst.. och om en annan som du e typ as bra vän med typ frågar samma sak... svara du den då?


svar: asså, hm.. det va en bra fråga.. men jag förståg inte riktigt :S
         som jag förstår så... Det beror på !     Men japp, det gör jag ! :)















Tack ni som frågadeee ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0