mår sådär...

Hej!
Fööörlåt att jag inte bloggat.  Men jag mår inte så bra, Ont i halsen, och mår inte så bra inne i kroppen lixom. asså typ ledsen och deppig.. Vart lite sur på några personer... ville typ aa slå sönder dom eller nått.

När jag kom hem vid typ 9, satt jag vid TV, satt och mådde skit i soffan..!  Gick ner och chattade lite med Emma, mår vell lite bättre nu.. Gick upp, och då myste jag lite med Familjen. och fick REDAN en preseent :D
Hhahahah! men jag va ledsen, det va därför ;)  thihihiihhihi
jag följer år om 10 dagar :)  Hihihihih men jag klagar inte ;)

Öh. Nu sitter jag och äter choklad(choklad gör en tjej glad! ;)) som blev över från dansen!
Så det e velll niiiice.. ska vell fixa lite i rummet och sånt..
Imorgon sover jag hos Felicia efter dansshowen asså ;)
Så det kommer nog inte bli så mycket bloggning... men får vell göra några tidinställa :)
Jjajajaj.. Pussssss <3

presenten :)   sen fick jag en kajal oxå ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0