Jobbigt läge va!

Hej!
och OJ vilken galen dag i skolan.  Va väärsta bråket i våran klass, i 2 lektioner fick vi sitta och prata varför vi hatade klassen TYP, och så körde vi HetaStolen, så vi skulle få skratta lite också! haha!
Men efter det blev det lite bättre,och jag tror inte alla hatar varandra SÅ mycket som dom säger!
Skitsamma... Så ja, det vart en ganska lång och tråkig dag. Men vi klarade den!

Fick reda på våra betyg på svenskan,So, musiken!
och jag e vell okej nöjd.. eller nej. men iaf Godkännt(E) !

Kom hem för typ 2 timmar sen, har ätit och kollat på TV.  Idag ska jag inte göra NÅGONTING!
ska bra chilla och kolla på 1 tvpogram som jag MÅSTE kolla på ;)  och sen på Julkalendern :D

JAG FYLLER ÅR OM 4 DAGAR! :DDD
DET ÄR JULAFTON OM 9 DAGAR! :DDD
Waaaaaw ;)


hihihihi. snor en bild av Leona! www.lesssie.blogg.se  :)
Sådär säger vi iklassen om vi alla vill skratta( eller John börjar skratta åt det där ordet, och då skrattar ALLA för det e så töntigt att han skrattar åt det!)
jag gillar nog min klass, ifall om några killar bytte!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0