Frååååga :D

Hej alla söta!:)
Förlåt för att jag inte bloggat idag.  Men idag va det skolan.
Helt okej, många var sura, och jag hade en såndär DÅLIG DAG!
där jag hatade alla, va sur, brydde mej inte ALLS hur jag såg ut, och ville bara hem och sova!
Men jag kämpade, och jag klarade det ;)  HiiHIHIHIHI!

När jag kom hem bakade jag med Mathias, åt muffinsen, Läste No, sen kom familjen hem.. satt där uppe ett tag.
Och nu sitter jag här! ;)   ska snart kolla om vi ska äta snarttttt... sen ikväll ska jag träna på danserna, (inte träna!), duscha, och sen pluggggaaaaaa!
Hörs senare! Pussss



GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN!!!!!!!
http://beccasssss.blogg.se/2011/december/fraaaagestund.html#comment


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0