feetttttt sjuuuuk...

Hej!
Idag har jag inte orkat blogga... e fett med sjuuuk..... :(
Skolan va vell helt Okej...  Men jag började att få ont i halsen och öronen... så jag va inte med idrotten,
Men som vanligt tvingade Våran gympalärare os ut och gå i 40 minuter...  Och kan ju säga TACK SÅ MYCKET PATRIK!!!!!   Jag har AS ont i halsen och öronen.............kunde inte typ ens äta.. Tack! :@
SSå det blev ingen gårn idag....

Sen har vi fått ett extremt hemskt besked... Malva, hon som vi var med på Kolmården.. Hon kommer att förlora kampen mot Cancer inom 6 månader ungefär... Finner inga ord, grät när jag fick höra det, och kan inte förstå hur man kan få det beskedet..
Men dom kämpar fortfarande och Linnea som jag fick jätte bra kontakt med, hon har jag pratat med, och hoppas hon vet att hon alltid kan snacka med mig <3

Så det är väldigt deppigt här hemma... menmen...

Imorgon åker Jennifer hem till sthlm. så jaaa, får se om jag följer med till sthlm och firar Jennifer, men tror inte det..... eftersom jag mår som jag mår :(

Skulle egentligen vara med älsklingen idag, men eftersom jag vart sjuk så vart det inte det :(

Men nu ska jag bara chillllaaa, gör lite blogginglägg nu! :D

Pusssss <3
just nuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0