bad

dålig uppdatering jag vet.
Men igår mådde jag så sjukt dåligt.. hela min födelsedags kväll bestog av att gråta. gråta. gråta. gråta och gråta.

Annars va dagen helt okej.! Jag mådde ju inte så bra. Så jaa..
Vi åt på Broken Dreams, och när vi kom hem va vi hos Grannen och fikade.
sen gick vi hem och då började allt
.

Förstår inte vart alla tårar och sånt kommer ifrån.
Aldrig gråtit sådär mycket i hela mitt liv på EN kväll, jo, på marcus och mathias födelsedag. Men det va en helt annan sak.

Idag är jag hemma för jag har ingen energi, all energi tog slut igår när jag va ledsen.
Men imorgon ska jag fan kämpa till skolan! 2 dagar kvar! sen LOV!
jag ska klara det!  SEN får jag vara sjuk och sova.
Hahaha. måste peppa mig själv.

Pratade med en tjej igår, och hon fick mej att gråta. Hon berättade nästan allt för mig.
Hon kallade mej ängel, för jag sa att jag va ledsen.
Ska inte säga nått mer nu.

Ska inte tråka ut er med sånna här tråkiga inlägg..

Pusshej

försöker liva upp stämningen. HAHAH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0